富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-05-11

10th May 2014 - 速遊台北 西門永安棧 - Day 2 Part 1

上文提到 . 我要係香港 Delay 左 9 個鐘後 . 終於黎到今次入住既 酒店 - 西門永安棧
酒店官網 - 請按
********
是日行程 :
酒店休息 + Lunch@鍋大爺 + 酒店休息 + Dinner@饒河街夜市 + 閒遊西門町
********
搞好 Check in 手續後 . 上房休息 ( 沖涼 ) 
原先簡左 雅緻客房 ( King size  ) NT$7600/ 晚  . 
最後 . 酒店唔知咩理由 . Upgrade 左我地去 雅緻客房 ( Queen size ) NT$8500/ 晚  ( 包 早餐 )
另外 @訂房時 我已經要求 高樓層 , 但唔知點解 最後比左 2/F 我地 !?
但當時既我地 . 真係冇心神再去理 任何野 !  
雅緻客房 房內環境 - 
床 & 窗
* 依隻窗 . 就係全房 唯一一隻 窗 ! 不過 已被上鎖 ( 開唔到 ) . 所以我相信佢係用黎 裝飾 ...... 
而床頭 除左有 冷氣開關 & 燈制外 . 
重有 電話 & I phone 專用叉座 
書枱
Welcome Sack 
@書枱既另一邊上方 
有小型 Bar 櫃 
洗手盆 
唔知點解 . 依間酒店 個洗手盆 會係個 廳到 !? 
先唔講 酒店 Provide 既野好唔好用 . 但我就覺得有 D 煩 ! 
因為 洗手盆上 除左支 Bath Gel 外 . 係冇特別比多支野你洗手 ~ 除非 開埋 舊 Soap 啦 ~ 
如果唔係 . 當你拎左支 Bath Gel 入去 洗白 時 . 基本上 + 實際上 係冇野比你洗手架 !
好彩 . 我地一向都係用 C 火野 ~ ^v^Y
而日用品 
@洗手盆下面 其中一個櫃統 
到 Toilet
閂門後 = 密室 
而 Bath Room @ 隔離 .
當然 ~ 係另一個 密室 啦 !  
而衣櫃 . @ 大門後
而 燈制 + 告示燈 & Key 位 

到睇下酒店內有設施 - 
Gym Room
洗衣房  
***
題外話 提提你 : 
下圖係 西門 永安棧 酒店附近位置圖  . 
酒店門口係的士站 . 而轉灣 就係 捷運西門站 6號出口 . 出入/ 上落非常方便 !
@ 6號 出口對出 . 有間 開 24 既 屈臣氏 . 
@ 紅樓左邊直行 . 有間 康是美 收 02:00 .
而 酒店樓下 就係 紅樓 . 鍋大爺 & 老天綠 ~ 
***
入住感 : 
雖然間酒店 房內設計有 D 特別 . 但總結一句 : 住得幾 C服 而且 交通又方便 . 都算 oK 啦 ! 
***

沒有留言:

張貼留言