富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-04-23

22nd April 2014 - 久違了的 ........ 6合彩

早幾日寫 Blog 先講梗 - 希望係 公司新址 : 涯得幾耐得幾耐 !!
點知今日 15:xx 老總@台灣 總公司述職 後 . 
就通知我 : 由於公司生意唔好 . 所以要 Cut 人 ( 除左佢 [ 老總 ] 外 . 由 2個 Cut 淨 1 個 )
當然 . 我係最後入公司既人 . 所以 就 Cut 左我 ! 
但唔知點解 . 佢同我講 要 Cut 我既時候 . 我反而 成個人都鬆晒 . 而且重大聲叫好 ! 
哈哈 ~ 
就連 老總都問我 . 點解我會咁開心 ? 
於是 我就如實相告 : 我的 3 月是怎樣過 ....... 
之後 . 交底埋手上既 手尾 + 出糧 後 . 
@17:xx 就離開 我近 10年 打得最耐既一份工 !! 
***
由於時間既關係 . 我要先過舊 Room mate 公司 坐坐 + 閒聊 . 
因為 要等埋 老公 收工 一齊 Dinner .
Dinner 後 途經馬會 . 要參與已經幾期冇人中 既 6合彩 . 

***
登登登 .. 登登登 .. 登登登登 ( 6合彩首開場歌 )
唔通 .... 離開公司真係有運行 ??
因為 ........ 我中左 ...... 我中左 ...... 我中左 ...... 久違了的 ........ 6合彩 !!  *\0v0 /*
雖然 . 只係 3個半字 . 不過依種都算係一種 好運 ~

4 則留言:

  1. 噢, 俾少少時間休息下, 慢慢再搵過份工.

    回覆刪除
  2. 唔洗返工真係幾爽嫁! 休息夠差足電再博過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉 ~ 但可惜我屋企西斜 ..... 都唔休得幾耐 就要出動搵 暑期工 .

      刪除