富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-05-12

11th May 2014 - 速遊台北 上引水產 + 西門 老天綠 - Day 3 Part 1

是日行程 
上引水產 + 西門 老天綠 + 桃園機場 + Hello Kitty 航班 + 回港
********
是日早餐 -
食過早餐 就 Check Out + 寄存 呀鹿 
***
題外話 : 
出發前 上網 Ckeck 過 . 由 西門 打的 到 上引水產 約 NT$190 ( 當然要視乎交通情況 ) 
另外 . Check out 時 . 我地再向 酒店職員 確認 . 由 酒店 打的到 上引水產 車費要幾多 . 
而 職員姐姐話 : 約 NT$150 - $200 ( 視乎交通情況 ) 
最後 . @冇塞車既情況下 . 我地坐左 NT$2xx 的士 ( NT$250 左右 ) 
唉 ~ 即係話 . 我地又上左架 良心的士 !?
***
好唔容易 黎到 上引水產 . 點知 ........ 排隊排到 轉晒灣 !?
真係唔明 . 點解行街市都要排隊 ??  
好明顯我地唔會排啦 ~ 
由於冇參與 上引水產 . 所以 時間上 多左好多 . 於是 我同老公 決定 散步 回 捷運站  


由 上引水產 On foot 黎 行天宮站 約 20mins 左右 .  
車程大約 20mins . 返到黎 西門


是日 Lunch -
老公 Only ~ 
Lunch 多謝 NT$120 .
*** 
下一站 - 老天綠 
棒棒堂 ????? 
 

@後枱 ......  
好唔容易 . 迫到黎 老天綠 . 
果然係 台北名物 . 因為幾時黎都係咁多人 ! 
Done ~ 
返酒店接埋呀鹿 向機場進發 ~

其實 . 一直我都係 Plan 左坐高鐵 回 桃園機場 . 
吓 ~ 又有遊行 ?! 
但唔知點解 . 老公最後竟然帶左我去大巴 !? 

哈哈 ~ 記念幣 ..... 參與 2個 NT$100
* 想參與既朋友 . 要先到 Counter 比錢 + 拎 記念幣 . 再行返黎 壓 ! 
去桃園機場 車費 NT$125/ 位 

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 就算扣返第一晚 delay . 依家只有 2 日1 夜 . 講真 ~ 真係夠 ! 再多都唔知去邊好 ~
      坦白講 . 想當年既台灣重可以 . 咁多年都冇參與 . 只係錢既問題 . ( 例如 : 台灣 package $2xxx/ 個 . 而日本就 $3xxx/個 ) . 一個 2千尾 . 一個 3千頭 . 好明顯會簡日本 !
      但今日既台灣 ....... 總之 ...... 台北就唔好搞我啦 . 下次再有幾會 . 可能係 - 台中 ( 不過唔知幾時 呢 ~ )

      刪除
    2. 我都剛從台中回來, 我覺得去台灣最好都係離開市區, 去深山休息下, 但如妳所講, 而家去日本韓國又真係好抵玩, 所以近兩年我都去左幾次日本韓國.

      刪除
    3. 我都有同感 . 因為去山區 冇得比較 . 全 大自然之旅 .

      刪除