富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2018-01-17

17th Jan 2018 - 北海道 札幌 + 道東之旅 : 道東三湖一日遊 - 鶴見台 - Day 5 Part 1

 是日行程
 道東三湖一日遊 + 阿寒湖溫泉 + 阿寒湖 アイヌコタン
***
因為今日報左 道東三湖一日遊既 Local Tour
所以今朝起身後 就要 9 秒 9 妝身
Check Out + 吃早餐
La Vusta 最出名就係佢地既早餐
因為有 自由組合 勝手丼 ( 即 刺身返 )
但可惜我地太趕 唔可以慢慢嘆 ......
 
離開酒店時
佢地都會安排的士送返我地過釧路站

 先介紹下今日我地參加既 Local Tour
道東三湖一日遊 : 詳情 << 請按 >>
我地將會在阿寒湖溫泉中途落車
團用 : 4290円/ 位 [ 包 Lunch ]
( 佢地都有即日來回 [ 即 釧路上 釧路落 ] 團費約 5600円/ 位 [ 包 Lunch ] )
今日既行程大約如下
***
提提你
 Local Tour 其實可以係漁人碼頭上車
( @上網 Join 團時說明 )
不過需要前一日黎 Counter 比錢
但尋日我地唔夠時間黎比錢
所以 .... 今朝咪要咁趕囉 >0<
***
@釧路站落的士後
就要過 Tour Counter 比錢
Counter 位於站旁既 Super Hotel 樓下

上車前導遊會問你係邊到落車
只要你同佢講返你今晚入住既酒店
佢地會係酒店門口 ( 或附近 ) 放低你
成團 9 成都係海外遊客
包括 : 香港 ; 澳門 ; 台灣 ( 相信當中有 D 應該黎至強國 )
第一站
鶴見台
依到只會停留 20mins
第一次睇到野外鶴群


***
提提你
就算聽唔明日文導遊講既集合時間都唔洗驚
因為旅遊巴車頭會貼有時間
落車前記得留意下
***

岩岩係 Souvenir Shop 參與既 蘋果批

***
試味感
真係又香 ! 又甜 ! 又可口 ^0^
***

4 則留言:

  1. 海鮮早餐相當豐富
    等我記底依個"三湖一日遊"資料先^^
    美中不足係20分鐘時間實在太小.

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇辦法啦....鴨仔團...唯有自架就可以慢慢睇

      刪除
  2. 睇丹頂鶴20分太少了!! 實唔夠喉...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~我地唔係太大自然.20分鐘...對我地黎講...夠 ^0^

      刪除