富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2018-01-16

16th Jan 2018 - 北海道 札幌 + 道東之旅 : 帶廣六花亭 ( 試味感 ) + 釧路川 Dormy inn LA VISTA + 漁人碼頭 ( 釧路市場 ) - Day 4 Part 2

帶廣 到 釧路
我地坐 14:22 開既 : スーパーおおぞら5号
 依程都係自費
指定席 : 車費多謝 4810円/ 位
 坐定定
High Tea 既時間又到啦
六花亭既櫃枱只有依 3 款甜品
我地通通都想試
 人 ..... 總係貪心架 ^0^
  
  High Tea 多謝1060円/ 3件
***
試味感
上圖左 : 曲奇夾 Cream Cheese
上圖中 : 酥皮夾奶油
我同老公都覺得佢地既味道好一般
上圖右 : 唔知乜乜乜夾提子 . 有驚喜 ! 好味 ~
***
 車程大約 個半鐘 黎到釧路站
 今晚我地入住 : 釧路川 LA VISTA
夾岩火車時間的話
酒店會有的士黎車站接你
 車程只需 5mins
其實 LA VISTA 同 Dormy Inn 係集團其下酒店
配套 會比 Dormy Inn 好 DD
當然
價位 亦會比 Dormy Inn 貴 DD
[ 所以 ..... 我地從來都冇參與過 ]
但可能係地區問題
依間 釧路川 LA VISTA 竟然同尋晚住既 Dormy Inn 價位差唔多
雙人房 9,690円/ 晚 
 景觀望住 釧路川
 雖然 ..... " 水 " 唔值咩錢
但 .... 起碼房入面會有 2 支 
 小休後
馬上向 漁人碼頭 MOO 進發
 酒店外觀
如果可以住依邊就好啦 !!
除左望到釧路川外 重可以望埋 漁人碼頭
因為
 漁人碼頭就係酒店對面
真係過條馬路就到
 
 
漁人碼頭 地下 ( 1/F ) 係 釧路市場
而 樓上 ( 2/F ) 係食市
依個市場
主要係買紀念品為主

木雕既手功都相當唔錯
@漁人碼頭最得意既莫過於依部夾蟹機
其實要夾都唔貴 單次夾只需 300円/ 次 ; 500円/ 2次
但自問我地都唔係高手 ..... 所以無謂進供了
都係眼看手勿動 ^0^
 

4 則留言:

  1. 有機會我都會安排嚟呢一邊,未嚟過.

    回覆刪除
  2. 單係釧路市一日就夠.鄉下地方冇咩好行 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係坐咁耐交通嚟到玩一日又唔抵.

      刪除
    2. 黎釧路通常都JOIN埋道東3湖一日遊

      刪除