富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2018-01-13

13th Jan 2018 - 北海道 札幌 + 道東之旅 : 被棟的旅程 + 成田 Terminal 2 轉機 - Day 1 Part 1

轉眼間
又到左我地 一年一度既冬季之旅
原先 .... 今年打算去 Delay 左 2年既 : 福井 + 敦賀 + 重遊金沢 + 白川鄉

但 Plan 行程時
我有位 "朋友 " 話想去一齊去
1來 : 佢之前只去過日本 2 次 . 而今次佢想去冰天雪地既地方 . 想有個照應
2來 : 佢話佢老公咩都唔食 . 想我地陪佢吃飯 . 等佢可以試下 日本既居酒屋 ; 燒肉 等等

經大家商討後 決定去 北海道
雖然 .... 有得玩就開心啫 ......
但其實
都要好感謝老公肯浪費佢一年一度既大假
出錢出力既情況下 陪我  陪 "朋友" 去旅行
因為係 .... 隔年就舊地重遊 回看往年邊有咁快呀 !?
***

但可惜 .... 當我 Book 晒機票後 .....
" 朋友 " 開始黎料 : 依樣唔夾 嗰樣唔得 呢樣唔好

唉 ........ 約人吃飯 10餐 有 9 餐 都話時間唔夾 ..... 唔出席
而唯一約到嗰餐 竟然受惠於 " 朋友 " 冇 Idd Book 唔到難陀 2人枱
我地先有機會一齊吃個飯
( 問心講 被利用既感覺太重 . 諗起都唔 C 服 )

最後當然 10 餐都吃唔成 !
搞到我倆公婆都唔知為咩 當初肯 "就" 佢黎依個地方 =.="

..... 重有下文 .....
由 教佢 Plan 行程 + 幫手格價簡酒店 & 準備旅行物資 + 教路轉機 & Book Local Tour 等等
我 竟然 都可以 背上 " 唔體諒 " 既 罪名 .....
另外
因為 "朋友 " 由第4日打後既行程 都係抄我 .... 所以我地會撞到 ( 包括 Local Tour )
點知
就算當地撞到 我大大方方 上前同佢打招呼 ....
但 " 朋友 " 竟然扮唔識
雖然好有 [ 過橋抽板 ] 既 感覺
但諗深一層 : 施比受更為有福 呢 ~
*** ***

都係講返個 Trip
~ 機票 ~
國際線 : 以 17000 分/ 位 ANA Mileage 換 來回機票
國內線 : JAL 有 Visit Japan 特價機票 10,800Yen/ 程 x 2
( 即係 21600Yen/ 位 : 換 HK$1512/ 位/ 內陸來回 )

初嘗 ANA 既 柑橘汁 ( Kabosu Juice )
***
試味感
酸酸甜甜 味道唔錯
***
~ 開飯 ~ 
 
 吃飽飽 發呆中 .....
無意中 ...... 哈哈 ~ 咁好彩竟然見到富士山呀 !!
果然 ~ 好人有好報 0v0Y
由香港飛左咁多次過成田
真係第一次@依個時段見到富士山呢 ~
 ~ Zoom ~ 
 準時 15:10 黎到成田空港
但由於今次係轉坐 JAL 內陸線
所有 要轉機場既 Shuttle Bus 過 Terminal 2  
車程大約 15mins
黎到 Terminal 2 既 JAL Counter
 Check in 時
姐姐話由依到行到登機閘口有段距離 ....
返正冇野做 . 就起程吧 !
唉 ...
轉左 好幾個圈 .....
 汗"
真係行 9 里 轉到頭都暈埋
安檢 + 入閘
終於黎到侯機大堂  
可惜 ... 依到真係冇野好行 ......
謂有悶住等 !!
時間差唔多 . 可以再落下一層向登機口進發
>0<
終於黎到登機口
可以登機啦 !!
成功登上 18:40 既 JAL 航班 
向札幌進發


4 則留言:

  1. 每次都咁快手有遊記, 每次都要讚!

    你一定無同過依位"朋友"打麻雀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 0.0 你點知架? 佢真係唔識打牌架 .....

      刪除
  2. 我近期忙爆,去玩返嚟都無時間打,遲哂出。
    不過一齊去同行程,重要見到扮唔識,真的被騙了。

    回覆刪除
  3. 係呀!名副其實 被[梗]呀!

    回覆刪除