富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2010-11-27

26th Nov 2010 - 日本之旅 Day 2 Part 3 - Cosmo World + 日本丸 + 是日戰利品

上文提到 . 我地返到 藤沢 之後 . 轉 JR 返櫻木町 . 
我地大約 19:xx 左右 返到櫻木町 . 決定先食 Dinner . 是日晚餐 - 松屋  
老公既                                                                     我既
Dinner 多謝 990yen . 食飽飽後 . 行埋過 Lawson 100 入貨 .
1 揪 2 秤 既情況又出現啦 .....
要先返酒店放底所有戰利品 . 之後再出發 過 Cosmo World  ~
********
出發前 Check 過 . @酒店 過 Cosmo World 有兩條路線 . 
1. 汽車道 [ 即 JR 櫻木町站出對面 ]
2. 萬國橋通
但對我地黎講 ( 身 @ 酒店 ) . 
經 萬國橋通 過 Cosmo World 會近 DD . 而且 重有 靚景影
Cosmo World 只有 1 個目的 0v0/                   摩天輪 多謝 700yen/ @
其實當摩天輪上到半空 . 都可以睇晒成個 MM21's 夜景架 ~ 
所以 . 我覺得唔一定要上 橫濱陸標塔
O ..... 咁快就 15mins . 依個 就係傳說既 沖入水's 過山車 ?! 
睇條路軌都知佢堅 . ( 因為佢真係好直 ! ) 但可惜 又係時間問題 ..... 我地玩唔到啦 ~
@摩天輪樓下 重有幾層遊戲機中心 . 相信入面應該有好多野玩 !  
本來都想入去行個圈 ~ 但可惜人地已經落閘放 9 ....
Souvenir Shop
回程時 . 我地經 Cosmo World 向 JR 櫻木町站 方向行 可以順便睇埋"日本丸" ~
返到黎 汽車道
可能天氣既問題 . 我地又有 D 餓 .  哈哈 ~~ 參與餃子の王將  ^0^/
********
是日消夜 -
Set 內包括有 : 抄飯 + 3隻 餃子 + 2塊 炸雞粒 . 另外再加多杯麵豉湯 . 2份食都冇問題 ~
多謝 390yen
Lawson 100's 益力多 100yen 有 8 支 . 底呀 味道都唔錯 記得買黎試呀 ))))
而甜品有 士多啤梨 班 Cake -
試味感 -
雖然佢都好味 ,
不過我覺得都係尋晚's 古古力好味 D ~
********
是日戰利品 
@ 櫻木町郵局
 @ 北鎌倉
江ノ島's 壓扁魷魚先生
@車站's 桔仔
Lawson 100 
********
明日預告 : 八景島

沒有留言:

張貼留言