富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2010-11-26

25th Nov 2010 - 日本之旅 Day 1 Part 1 - 出發 + N'ex + 橫濱

是日行程 :
香港 - 成田空港 - 
橫濱 - 櫻木町 Check In - 拉麵博物館 - 100yen 店 - 酒店 
********
今次我地飛 09:55                                                           

貓乖 ~ 我地轉頭見 ~
 
Check in 之後 . 梗係醫肚先啦 ~ 
但我地食完依家 Set 早餐後 .真係飽晒 ! 唉 ~ 又試眼闊肚窄 謂有帶埋上機啦 =.="
今次過東京搭佢 ANA
Bye Bye 啦 . 我地 6日後見 !                                 無聊影 ~
開餐 -  
我 & 老公都簡左 B -
食飽眠一眠 . 話咁快就到 ~ 今日東京天氣真係好 ~ 0v0/
接貓 ~
要先落樓下 Counter 買車飛                                  我地既東京奇妙之旅開始啦 ~
東京之旅 1st 站 橫濱 . 點解係橫濱 ? 
因為 N'ex - 由 機場 去 新宿 or 橫濱 都係一樣價錢 3500 yen/ @ (當中包括 2000 yen 既 Suica ) 
以 時間 或 車費黎計 . 點都係先黎 橫濱 會底 D . ( 雖然要搬一次 ) 
而且 玩既時間都會輕鬆 D . 經我依個小師奶計過數 . 邊有死錯人架 ~ 0v0Y
到左 橫濱站 後要再轉一程車 過 櫻木町 ~
嘩 ~ Cosmo World !!
但我地除左覺得 摩天輪 好靚之外 . 重感覺到 ...... 11月's 橫濱 真係 好寒 . 好大風 ! 

沒有留言:

張貼留言