富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2010-11-26

25th Nov 2010 - 日本之旅 Day 1 Part 3 - 橫濱拉麵博物館 + 戰利品

上文提到 .
我地既 東京之旅 1st 站 - 拉麵博物館
一入到去 ( 地面嗰層 ) -
左面 : 有一個 假廚房係到 . 而 右面就有買記念品既地方 .
去相 - 
之後 . 就向下發展 - 落 B1 
話說 : 
我真係好想試下依到 D 汽水架 ! 但 ...... 老公話 : 佢唔會幫我包尾 ! 唉 ~ 冇得參與了 
嘩 ~ 呀媽年代電視機 .
是日晚餐選址 -
店內環境
麵黎啦 ~ 
老公既                                                                     我
Dinner 多謝 1750yen   
其實 . 我地 2 個都食唔晒碗麵 . 因為碗都止有拉麵 . 重有 D 小湯餃 !
食飽飽 . 係時候打道回酒店 . 
點知一出門口 ........ 嘩 ! 冇啦啦落雨 ........ 唉 ~ 好明顯我地冇帶 傘啦 ))
唔 ...... 我知我應該 " 呀 Q " D ...... =.=" .. 好浪漫呀 ~ 估唔到我可以同老公係橫濱 雨中漫步 .
但講真 我 一 D 唔覺得浪漫囉 ! 
因為 . 我只係覺得 好凍 ))))))))))) 
@ 都營地鐵站 
見到 依個 - 邊個隻腳黎架 ?
經過依個好寒冷既雨中漫步 . 
我地過埋 Lawson 100 入貨

係一個 寒冷既晚上 . 飲返柸 熱辣辣 既 麵豉湯 . 正呀 ~
今日係咁先 ~ 明日預告 : 北鐮倉 + 江 ノ 島 + Cosmo World

4 則留言:

  1. 你的遊記很精彩,我正從你的資料努力做功課,請問新橫濱有站坐東海新幹線去大阪?或要去大阪最方便住邊到?東橫inn好似12歲以下唔可以住?有其他酒店介紹?thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 先謝謝你的讚賞 .
      1) 我唔多覺 東橫 inn 有話 12歲以下唔比住既規條 . 只係 12以下 如與大人入住 唔洗錢 . 而 12歲以上就當大人收費 !!
      2) 東海新幹線 有架 のぞみ 或 ひかり 會經 新横浜 過大阪

      刪除
  2. 你平時點訂房同有無唔系日文的查詢?網上見到好多酒店11歲都要加$,thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 平日直接從酒店官網訂房 . 至於 11歲要加錢 . 之前已經回答過了 : 12以下 如與大人入住 唔洗錢 . 而 12歲以上就當大人收費 !!

      刪除