富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2010-11-27

26th Nov 2010 - 日本之旅 Day 2 Part 2 - 片瀬江ノ島 ( 江之島 )

上文提到 - 我地 @鐮倉站 車 . 正向 江 ノ 島 進發

話咁快到左 江ノ島站  
去相 -
   
貓 ~ 你好肥呀 ! 哈哈 ))
黎到觀光案內所前 . 確定位置後 
 
就按照指示牌過隧道
出左隧道後 再行多 10mins 左右 
到啦 ~ 到啦 ~ 
係鳥居既左面 有好多 即叫即消既 檔口 . 真係乜野海產都有得食 . 
不過 . 老公話返轉頭先參與喎 ~
燒餅呀 ))))))
Wa Sa Bi 燒餅 ~ 正 !
多謝 200円/ @
除左 燒餅 我地重參與左串 菓子 ~
多謝 110円/ @
繼續往山頂進發 ~
  Oh ~ 好多人都係到排隊 ..... 
嘩 ~ 壓扁魷魚先生
 
排還排 . 記得買飛先呀 ~
我同老公先買左一塊黎試下味 . 好味呀 ))))))))))
依到只係一半份量 !
到左江之島到神社 入口 
由於時間既關係 . 我地只係買左 350yen/ @ 嗰種 電梯卷 .
 * 如果想上埋觀景塔 . 就要買 750yen 嗰種 .
日本 3 大財神之一 - 白龍皇
一洗 : 健康 ; 二洗 : 開運 ; 三洗 : 把聲變靚 D ; 四洗 : 個人變靚 D .
健康 + 開運 + 變靚 D = 梗係參與啦 ~
 
 
行到黎依到 . 左手面 : 係 Food Court . 
右面就係 江之島 觀景塔 . 而 繼續向前行就係 戀人之丘 ~
江之島 觀景塔 入口 . 但由於時間關係 . 我地冇買到 觀景塔's 入場圈 , 
所以冇得入去啦 ~
@ Food Court  .  
壓扁魷魚先生 )))) 我地又見面啦 ~ 而且 唔洗排隊呀 !
好明顯 我地又同壓扁魷魚先生見面啦 ~ 
因為佢真係好好味架 )))))))
壓扁魷魚先生 電話繩 ?!
如果你地同我地一樣 . 唔夠時間 + 冇買上 觀景塔 入場卷既朋友 .  
可以 行入黎依到 . 因為 -
依到都有 無敵大海景 !
 
由於時間關係 . 費事一所以 我地要掉頭落山啦 ~
落山中 . 好靚既 海境 ~ 
係時候 High Tea ~ 

今次 Order 左 : 帶子 & 魷魚 各 1 串 . 多謝 1000円
小休後 . 繼續向車站進發 .
唉 ~ 條橋都未行完 . 個天已經黑到咁啦 !
依家都未到 16:xx ..... 但個天已經黑齊 ~ 果然係冬令時間 ! 
大約 15mins 左右 . 我地返到 藤沢
嘟 ~ 現在報時一響 17:23  
@出閘口 . 老公話要參與 買枯叔叔 既 みかん 喎
最後 . 簡左 L Size . 多謝 300円/  袋 
* みかん = 橘子 = 桔 [ 音 : 吉 ] 唔好再將佢地搞亂啦 !! 橘子 唔係 橙黎架 !!!!
黎到 JR 藤沢站  ~
拎返頭先張 One Day Pass 出黎入閘 .
我地打道回櫻木町啦 !

沒有留言:

張貼留言