富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2016-05-26

26th May 2016 - 閒遊東京 4日遊 - Vanilla Air ( 香草航空 ) + 成田空港 T3 - Day 1 Part 1

早前 ( @2月尾 ) Vanilla Air [ 香草航空 ] 做 Promo
香港 - 成田 : 單程 $328/ 程 Up
所以 做就左我地 1st 次體驗廉航之旅
但我想講 ...... 原來 Vanilla 唔係我想像中咁平 !!
因為 ......
來回機票  + 自選位置 + 行李來回費用 + 回程加購行李重量 + 機場保安 + 海外簽賬 等等
Total 要 $21xx/ 位 ( 即 $2200/ 位 )
而 ANA 同期只需 $2500/ 位 + 機場保安
不過
唔訂都訂左 算啦 ~ 就當體驗吧 !
***
~ 好 ~
都係講返是日行程
13:00 Check In - 15:35 飛東京成田 - 11:00 酒店 Check in - 西友超市
 ***
@T1 落車後 . 可能我地唔熟路 ( 未去過 )
所以 . 要不停 上上落落 左轉右轉
因為 . Vanilla@香港 既 Check In Counter @ T2 ( 即 Terminal 2 )
好唔容易 終於黎到 T2 既 Check in Counter
( 汗" )
Check in 後
行過對面 Kawaii Land 參與日本上網咭
***
偷步講講上網咭既試用感
使用地區 : 東京
整體黎講
收 & 發 感覺上 & 事實上 都比年頭嗰張 Docomo 慢 &貴
***
買完咭 又要馬上起程
我地由 落車 + 搵路 + Check in + 到閘口
需時約 1個鐘多 DD 0-0"
即係話 坐廉航既朋友 扣除 Check in 時間後 記得提早小小黎機場
另外 . 如果帶埋屋企人 ( 即 有老有嫩 ) 既朋友
記得 Check in 後 好馬上動身過登機閘口
因為要不停 上上落落 + 轉 2 次車 去返 T1 既登機閘口
唉 ~ 終於 [[ 望到 ]] 終點啦 !!
今次真係一次好好既體驗
由上圖電梯 直行到尾 黎到觀景台
雖然佢表面寫住 - 觀景台
但其實 ... 佢係依到唯一既 叉電房 ( Smoking Area )
但唔知點解 .... 依個 叉電房 係露天架
落雨點算呢 ?!
不過 ... 依到個 View 就真係唔錯 ! 可以一望無際睇飛機 0v0Y
今次就係坐佢過東京
時間真係岩岩好
叉完電 + 影下飛機
又夠鐘上機
Check in 時 地勤哥哥講到如何如何
所以 . 一直以為會 On Time 起飛 ......
 但點知 .....都係有人遲到 ...... 再加埋排隊起飛
最後 Delay 左差唔多 40mins =.="

起飛後
又到點餐既環節
比個 Menu 大家參考下
主餐 + 甜品 & 小食 + 零食
 而 Drink 就有以下選擇
雖然通通都係收費項目
不過 . 出發前上網睇到 好多人都話 Vanilla 既 飛機餐 Ok
於是
我地決定參與一下 .... 試試味 ^0^/
今餐有
主餐款 每款一個 + 汽水 1 罐
多謝 1600円
***
提提你
@ Vanilla 機上購買任何野 可以比 "円" 或 港幣
但找錢 佢地只會找  "円" 比你  
**
試味感
咖哩飯 味道 & 份量 都算 Ok
但 豬扒包 就 ...... 試過就算啦 !
***
食飽飽 無聊影後
原本想瞓一陣 休息下
但好可惜 ...... 坐我地前面嗰 2 位哥哥何其長氣 =.="
未起飛就開始吹水 ......  飛咁耐就吹咁耐 ... 唉 ~  
加上飛機本身既引擎聲 . 真係嘈到瞓唔到
為有再搵食 打發時間
是日茶點 又係機上自費項目
多謝 250円
大約 21:00 黎到東京成田 Terminal 3
哈哈 .... 今次係我地 1st 次黎 成田 既 T3 呀 ^0^
果真係 大鄉里入省
  落機後
要坐 Shuttle Bus 返 T3 大樓
由於入境人數眾多 + G7 關係
整個 安檢過程 + 拎行李 大約又搞左 45mins 左右
終於可以向 地鐵站進發
 車站位於 成田 T2
由 T3 過 T2 有 2個選擇
1) 轉左坐 Shuttle
2) 直行 On Foot
 由於有時間 我地簡 On Foot 過 T2
但依條路 真係 9曲 13彎
唔知轉左幾多個彎 ..... 
吓 ! 重有 370m 先到車站 ?!
>0<

4 則留言:

  1. 我都覺得所謂廉航唔係真的好平,只係比正常航空公司的稍平,仲要係執到特價飛先真係平,我月中去九州都要23XX.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果按ANA 既 offer 黎計 Vanilla 已經貴過佢!
      雖然 Vanilla $2200/人, 但2個人 得1件寄倉行李!而ANA 每人有2件.

      刪除
  2. 寫得好快手, 你次次都咁勁^^

    回覆刪除