富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2015-05-17

17th May 2015 - 速遊高雄 - 高雄小港國際機場 + 戰利品 - Day 3 Part 2

由於唔想八達通有尾數
所以
回程要比錢買飛
單程 NT30/@
 黎左 3日
1st 次見個地鐵站咁多人
果然係星期日
 車程約 16mins
 我地返到黎機場
 
原來@機場捷運站
有個咁靚既 觀景台
 依家人都幾犀利
我地唔係叉電打死都唔出黎
但佢地
竟然主動同陽光玩遊戲
勁 !
 收到 港龍短信
由於香港天氣關係
需 Delay 1個鐘
 冇啦啦又多左時間
為有行圈吧
 高雄機場候機室
~ 去相 ~
 
 唔講大家唔知
依個就係叉電房
 
黎到依面 情況一樣
原來高雄機場既叉電房
係冇任何指示
真係要問先至知係邊 !!
 係機場行完圈
肚餓
有冇咁食得呀 ??
玩完依個 Trip 都唔知肥左幾多斤呀
=.="
 左 : 我既 而 右 : 老公既
Lunch 多謝 NT9xx
*** 
上到機
繼續等 .........
結果
我地 Total Delay 左 個幾鐘 !!
~ 唉 ~
回程有海鮮飯
又食 !?
 我地好小機會飛依個時間
所以食飽繼續無聊影
 一入到香港竟
個天黑晒 !!
天文台 ?
 咖啡灣 ?
 接埋呀鹿
我地既高雄之旅完滿結束
0v0Y
 ***
是日戰利品
阿囉哈代表
 屈臣氏代表
 
機場代表

2 則留言:

  1. 候機室都多左好多野睇, 之前去高雄機場乜都無.

    回覆刪除