富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2015-05-15

15th May 2015 - 速遊高雄 - 出發到高雄 + 換台幣 - Day 1 Part 1

今年小妹既生日之旅選址 - 高雄 ( 台南 )
點解會簡依到 ?
話說 :
早排@ GoTV 反抄 Sam 哥
( 即 - 衝上雲霄2 )
呀Sam 哥係咁講 : 高雄 . 高雄
而 Coco 就係咁 鴨舌 . 鴨舌
於是
我就開始上網搵資料
原來
香港可以直飛高雄既 機唔多
大約有
港龍 ( 國泰 ) & 中華 + ??廉航
坦白講 :
我地對 2個後者 冇乜 好感/ 興趣
所以
港龍 就變成我地既唯一選擇
***
機票
@CX 官網 Check 到 KA ( 即  港龍 ) 有特價
HK$700/ 位 + Tax
見機票咁平
我地決定今年去高雄
~ 唉 ~
可惜到我地決定晒之後
特價做完 =.="
最後
HK$950/ 位 + Tax
成交
***
是日行程
09:50 高雄 - 10:30 酒店 Check In & 小休 + 駁二藝術特區 + 左營 + 六合夜市
***
其實
老公今朝聽唔到鬧鐘響 !!
而我
咁岩@ 06:xx 扎醒
左搞 右搞
07:xx 出門口
但我想講一陣飛 08:50 囉 !! 
有驚冇險
08:10 左右黎到機場
好彩搞左 Online Check in
落車後
9秒 9 直奔入閘 + 過海關 + 冇人鐵
~ 唉 ~ 
行 9里 登機
( 汗" )
 雖然 已經有人排梗隊
但岩岩咁沖發
黎到閘前 要 Relax 一下
Final Call
點知
上到機 被通知
空中交通流量限制
需 Delay 1個鐘 0.0" 
早講呀 !! 岩岩唔洗咁趕啦
Delay 期間 有 明星愛廚房
終於起飛
@香港飛高雄 只需 1 個鐘多 DD
( 約 65 - 70mins 左右 )
起飛冇耐就開始派餐
哈哈 ~ 雖然只有 1 款
不過 $950's 機票 重有餐食 ~ 底 !!
時間過得真係快
我地黎到高雄啦 0v0Y
出閘後 搵位叉電
高雄機場 入境大堂內
有 3部 提款機
出閘後 ( 背向閘口 )
右邊 1部 而 左邊 2 部
@ Family Mart  隔離 就有找換店
 
***
拎錢小趣事
話說 
我地由 右邊 1部機 拎到 左邊 2 部機
正確黎講 大堂依 3 部機我地都試過晒
但都拎唔到錢 . 就係依個時候
唔信邪既我 搶左老公張咭黎睇
先至知
原來 老公簡錯 戶口 =.="
HSBC 已經轉為 銀聯 好耐啦
但老公重係咁簡 Plus
呀 )))))) 點會拎到錢呢 !?
 
***
鬧完人後 要小休一下
順便 What app 媽咪
向捷運進發
***
提提你
想去墾丁既朋友
@高雄機場步出後
會有好多的士哥哥黎問你要唔要車
不過 如果你地想坐 巴士的話
可以行黎  捷運站 依邊
依架 雙層大巴
就係由
高雄 去 墾丁
不過今次我地 只留守高雄
所以
墾丁既交通 只講到依到
XD
***

4 則留言:

  1. 咁啱我下星期又係去高雄! 好彩睡得醒, 我都好怕唔知醒出發.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁開心 !! 岩岩去完名古屋 依家又預備去高雄 , have a nice trip ^v^/

      刪除
    2. 因為6月1日台南有燒王船, 本來唔係輪到我放假, 係同事大假有事唔放, 讓左俾我放我先可以去. ^_^

      刪除
    3. 但你做咩公司 . 咁多大假既 ? 請唔請人呀 ? ^.^

      刪除