富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2015-05-16

16th May 2015 - 速遊高雄 - 六合鴨肉麵 + 橋頭糖廠 - Day 2 Part 1

是日行程
Lunch@美麗島 - 橋頭糖廠 - 閒遊三多商圈 - 凱旋觀光夜市 & 金鑽觀光夜市
***
其實
高雄既行程都幾他條
 但由於房租包早餐
所以
抱住試味 + 唔蝕 心態
08:xx 起身食早餐
XD
 早餐地點@酒店 B1/F
 是日早餐
左邊係我 而 右邊係老公 
 依班強國大媽都幾犀利
晨早流流都咁好中氣
=.="
 由於我地要求唔執房
所以食飽飽後
@櫃台領回今日補給物資
由於行程多數@晚上
所以
繼續搵周公開台
大約 12:xx 左右再次起身
 
離開酒店落到大街
覺得幾神奇
條街出奇地乾淨 ?!
好難想像依到竟然晚晚都係出名既夜市
依方面香港真係有排學呢 ~
1st 站 - Watsons
話說
出發前本身已有小嗽低
加上
尋晚汽水 + 熱氣野
搞到我條喉嚨 ..... 痕
試味感 
原來依到 D 枇杷膏同香港嗰隻唔同味架 !
我比較鍾意台辦多 D 
XP
 之後
老公話要黎 1號出口食 Lunch
 又黎返依到
是日 Lunch
1號出口 既 鴨肉麵
 今早餐有
我既鴨肉麵 而 老公 Order 鴨肉粉絲
試味感
又平又好味 . 正 !
 Lunch 多謝 NT250
***
正式開始我地既奇妙之旅
向 橋頭糖廠 ( R22A ) 進發
車費 : 單程 NT50/@
而我地
@尋日已經參與高雄2日 Pass
計埋今日就回本
 車程大約 20mins
 @ 2號出口出
~ 去相 ~
 
 
 好靚既荷花 or 蓮花 ??
I am Sorry ~ 小妹真係冇研究
xp
千里條條黎依到
除左行圈外
  就係為左依到既
紅豆酵母冰
原來加左酵母既冰係淺黃色
 而且冇咁易溶 口感特別
試味感
果然好味 ! 正 ~
其實
依到重有好多地方可以行
不過 ...... 
山水之間也既景點
確實唔係我地杯茶 
向一下站進發

2 則留言:

  1. 其實荷花即係蓮花, 但相中呢種叫睡蓮, 因為都有個蓮字令大家好易混亂, 荷花同睡蓮其實好易分, 睡蓮的葉係"睡"在水面, 而荷花的花及葉都係"出於污泥而不染", 花及葉都會伸出在水面之上, 一睇就知. ^_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係咁分 ! 即係話塊葉係水面就係睡蓮 . 而伸晒出水既就係 荷花 0v0/

      刪除