富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2011-04-16

15th Apr 2011 - 日落情天入台記

首先要感謝 斯敏 再次比機會我跟佢地入台幫手
( 其實係比機會我跟佢地學野就真 )  
另外 . 重有 Moli . 今次都教左我好多野呀 ~
    >>>>>>>> Thanks Yours <<<<<<<<  
所以 . 我由今日開始  1 連 3 日 . 都會出 上環文娛中心幫手呀 
是日早餐 . 係咁易飲碗 麵豉湯 + 隻蛋  
今次選址 - 上環文娛中心
係入去之前 . 影返張相黎留下念先 ~
一入到後台 . 就見到張 Props 櫈 
今次張 Schedule . 咦 ? 原來佢地尋日已經入左台啦 !
不過 可能只係做 Set Up . 所以就冇通知到我啦 ~
轉個灣 . 就到左今次既 化妝間啦 ~
入到去 . 咦 ~ 原來佢地已經開晒工啦 ~ 都唔夠半個鐘 就搞掂晒咁多野架啦 ?

一問之下 . 原來只係佢地 ( 其他化妝人員 ) 只係 Call 既時間比我早 .
如果唔係 . 我就尷尬死啦  !
依個就係我個位啦 ! 影張相先 ~  
Set 好位 . 係時候替其中演員試妝啦 ~
而試好妝 又未到時候出場既演員 . 就係到作最後練習 .
由於老公係附近返工 . 所以 . 我幫佢地試完幾個妝之後 . 就過去接老公收工 ~ 
而我個箱 . 就同以往一樣 先放係 Locker .
乖吓 ~ 我地聽日見 !
平時唔趕時間 . 我地都係坐叮叮 落銅鑼灣 
見一落叮叮直入就係 MJ .
所以 就先黎依到行個圈 . 但好明顯我係空手而出 ~ 
鬼咩 佢依家 D 款咁 ....... 再加上依家 一街都係 ( 10 個有 7 個都用梗 )
唉 ~ 重幫襯佢咩 ! 
之後 就過返 Sogo 買 Dinner 
當然唔少得 我同老公都 Like 既 金 の豆 啦 ~
由於 " 日落情天 " 聽日公演 Call 11:00 . 而且一黎就 兩場 ( 14:45 & 19:45 )
所以 今晚都要早 D 瞓 養足精神 . 因為我聽日要由 11:00 踩到 22:00

沒有留言:

張貼留言