富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2020-06-20

20th June 2020 : 劉小豹 的 生活 ( 1-6月 )

武漢肺炎下的我 ..... 忙足幾個月
係時候幫呀包做個小總結
***

Jan. & Feb.
 
我同老公去四國期間
呀包又去左我呀媽到渡假
計埋啲星期 6 日 呀包 今次係婆婆到玩左 15日
 
就係依 15日
佢竟然食晒 1整包 1kg 乾糧 + 1整包 1kg 雞柳 + 呀曈既零食放題
最後 .... 佢重左 0.5 kg 即係成磅 >0<
15日就有依個增幅 ........未免太多吧 !?
 
 
除左玩 就係瞓
  
 
 
呀包第 2 年逗利是

冇啦啦轉涼 得返 10度
係時間著返件衫黎影下相 ^^
無錯 ..... 影完相就要除
 
 
差唔多 3歲啦
啲行為重係咁白痴

疫情下 冇乜出街
所以搵包玩 ^^
 
 

真係乜都有佢份
不過 .... 貓頭唔岩食喎 ^^


***
March & Apr.
芭拉姨姨請呀包食既
風乾雞仔


可惜 ... 姨姨今次失手
雞仔內臟風得唔夠乾 而我又唔覺意咁餵左
所以 ..... 腸胃炎
又係榆樹皮粉 + 膠銀出場既時候
  
  
由 3 月中下旬 開始
呀包既便便開始唔正常
 
到左  4月頭 .... 開始不定期嘔黃膽水
不過
見佢食得瞓得又玩得
初時以為佢轉天氣嘔毛
所以繼續
榆樹皮粉 + 觀察
 
但去到 13 ; 14 號
雖然佢繼續肯食肯玩
但開始見到佢依個 屙樣
 
 
到左 18號
於是決定帶佢睇醫生


經蔡醫生檢查 & 反查便便相後
唉 ......... 佢話呀包 ....係 ... 胰臟炎
但由於蔡醫生一如以往 乜都冇驗
只係話 停雞柳 + 轉食 Low Fat 糧 + 食 10日藥 睇下有冇好轉
如果冇 . 先返去驗血 & 便便 睇 指數

今次醫生只開左 4 種藥比包 另外 建議先轉食處方糧 ( 乾 或 濕 亦得 )

藥包括 : 消炎 + 護胃 + 酵素 & 止嘔
不過 因為呀包冇嘔 所以 只需食 其餘 3 款藥就得啦
而 處方糧 雖然濕既比乾 貴 2 倍有多 . 但考慮到後面既肝腎問題
我地仍然選擇 濕糧 ( 即係 鮮食包 )

結果呀包食到第 3 日藥 便便已經回復正常
感恩呀 ^^


當然
中途我有懷疑過呀包係 IBD ( 即 : 慢性腸道炎症 )
但後黎 ( 約 1個月後 ) 睇到 3 貓媽係 Facebook 話 燒雞 Mocha 患上胰臟炎
而 症狀同呀包 基本上大至一樣

好彩既係 呀包年輕 + 仍有食力
所以
我推算呀包應該係最初期
 
同時又得到 生肉谷 谷友教路
完藥後 馬上以 生肉兔 幫呀包 養腸胃
但 ... 養腸胃 依條路 1D 都唔易
除左 貴 ( 因為餐餐都要餵兔鞍 ) 之外
最重要 .... 係 小食多餐 ( 1日要分 5 - 6 餐 )
因為
太飽會屙 ( 消化唔切 ) 而 餓佢會嘔 ( 胃酸過多 )

真係試過有幾朝我起遲左身
呀包就真係嘔比我睇 =.="
[ 大佬呀 前晚餵佢餵到 03:xx  ..... 比我瞓過 09:xx 得唔得 !? ]

另外亦好好彩比我搵到
愛獅馬有依隻 酵素 Supplement
因為佢既成份 同 醫生開既酵素 竟然有 8 成相似
雖然同樣係酵素
不過 . 愛獅馬話晒都係草本野 ( 西草藥 ) 感覺上會好比藥丸狀既好 ^^"


***
May & June
成個 5月頭 繼續努力幫呀包養腸胃
 

黎到 5月中
呀包 3 歲啦 ^0^
 

因為呀包仍在養腸胃中
所以今年生日冇生肉蛋糕了
謂有生日禮物 x2 啦 ^^


一到夏天 又係時候 R 底毛
  

其實睇佢個衰樣 ..... 真係 1D 都唔似病囉 >,<
 
 
夏天一到
窗外鳥語花香 又係 把雀既季節
  
 
黎到 5月尾
唉 ~ 條腸依頭好返小小
下一站 .....皮膚
不過
今次係佢自己 R 痕 R 得太爽 R 爆左自己個下爬 >.<

真係瞓都瞓得衰過人

黎到 6月
呀包既養腸胃總算見到成果
  
 
 
 

依條傻仔
一條反光痕 又夠佢傻半個鐘
 

就係咁
我過左一個好忙既 3-6月
 

4 則留言:

  1. 小豹最緊要身體健康!! ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然話過左第一關,但因為胰臟炎會復發,所以打後日子都要非常小心 =.="

      刪除
  2. 祝妳聖誕快樂, 身體健康, 疫情快退去再開關!!^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 遲來的回覆 ^.^"
      先祝你與家人
      Happy new year & May your dreams come true !!

      唉 ... 就算開關都唔敢飛住啦 ...

      刪除