富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2018-06-23

23rd June 18 - 速遊台北 : 淡水 + 中山站 - D2 Part 1

今次黎台北雖然冇刻意寫行程 但都有個別地方想再去行下
今日瞓到 09:xx 起身
之後落樓吃早餐
哈哈 ~ 重係塊葉入面既 Baby Corn
好得意呀 !
之後大約 11:00 左右出發
第一站
淡水
 估唔到依家既淡水
星期 6 中午都咁小人 ??
行得相當輸服
  
 今次舊地重遊
雖然同印象中既淡水冇乜改變 ...
但原來真變左好多 !!
唉 .... 尤其係依到既小食 ( 炸菇菇 & 炸花枝 ) .... 真係難食到一個點 ! 
  
不論上面街 定 河邊 都冇乜人 ....
 
  
 
 唔經唔覺行到黎 呀婆鐵蛋
 
出發前係 Face Book 見到有人介紹依間
朝日夫婦
依個亦係我地黎淡水既其中一個原因
好彩
佢冇令我失望
~ 好味 ~
 
由於順路 . 所以 離開淡水 後
我地到左 中山站 閒遊
 
 又係時間當尚早
決定先返酒店小休
係中山站參與既滷水小食
~ Our Tea Time ~


2 則留言:

  1. 我都有年幾無去過台灣, 不過今年公司的project一再推遲, 由本來今年下半年變第四季, 再變下年年頭唔准攞大假, 所以我好可能第四季去到一次旅行, 如去到就會去台灣. ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實台灣真係一個適合隔年去既地方.

      刪除