富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2018-06-22

22nd June 18 - 速遊台北 : 台北機鐵 ( 台北機場捷運 ) + 機鐵交通 Pass + 西門永安棧 + 家樂福超市 - D1 Part 1

又到左我既生日之旅
但由於要就呀曈大考 .... 所以 今年推遲到 6月尾先飛
亦由於老公只可請 1 日假 .... 計埋星期 6 及 日 亦只得 3 日
見對上嗰次去台北 都已經係 4 年前既事 .... 所以最後決定 台北 吧 !
因為可以儲 Miles 所以 依舊坐 長榮
O .... 今次飛細機 .....  
既然冇電視睇 ..... 謂有望窗吧 !
冇幾耐 就派餐
可能係時間既關係
今餐只有蛋糕小食
長榮都唔知搞咩 ..... 連果汁都要問先有 
  
話咁快就黎到台北桃園機場
落機後原先諗住搵櫃員機拎錢
點之見到郵局 好吧 .. 先寫 Post Card 吧 !
郵局旁有既書寫房
好有當年考試 Feel ^0^
 依舊 一張我 一張呀曈
 拎埋錢
可向機鐵進發
台北機場捷運 @2017年 3 月正式營運
有得試新野 . 我地當然唔會錯過 ^0^/
而交通費
我地簡左 捷運 既 48小時交通 Pass
費用 NT520/ 套
Pass 包 2 張車飛
1 ) 機場出入
2 ) 台北捷運 48小時內任坐
***
提提你
Pass 重有另外一種 72小時
詳情 : 請按
***
列車每 15mins / 班
 
***
提提你
票價一樣 但路程分 2 種
1) Express ( 頭尾只有 5個站 . 需時約 35mins )
2) 各停 ( 需時 約 1個鐘 )
***
我地當然坐 Express
車內情況
 
台北大橋
 黎到 機鐵台北車站
其實 機鐵車站 位於 台北車站 同 北門站 中間
因為我地入住既酒店係西門町
反正 2 邊都要行 我地最後選擇試行 北門站
全程室內有冷氣 所以行得幾輸服
大約 10mins 左右 黎到北門站
要坐多個站先去到西門 ( 西門町 ) 
同上次一樣都係住
西門永安棧
 
房價 NT $4200/晚 ( 包早餐 )
 今次間房比上次嗰間好好多 !
房內除左有 Welcome Drink ( 4支水 + 2 罐汽水 ) 外
重有 2 件 鳳梨酥
    
 
~ 景觀 ~
Book 房時 酒店提供了 Wifi 蛋優惠 NT $1/ 日

小休後先落街搵食
是日午餐
老公叫左 : 鴨肉麵 而 我就叫左 : 滷肉飯
 吃飽飽 下一站
家樂福超市
依間 家樂福 離酒店好近 一條直路 行約 10分鐘就到
0.0 嘩 ~ 好耐都冇見過咁大個西瓜


4 則留言:

  1. 回覆
    1. 間酒店由位置到配套都唔錯,只係貴左DD ...

      刪除
  2. 有機鐵出入市區真係好,
    而個Pass計落好底用又方便.
    若果有機會去台灣都應該會試下機鐵 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 有左機場地鐵真係方便左唔小.來回都方便左.

      刪除