富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2017-08-30

30th Aug 2017 - 我家新成員 : 劉小豹 ( 豹貓 ; BengalCat )

3rd Aug
經過 2個幾月尋找 ( 了解 ) 老公最後決定了 ..  佢 : 劉小豹 ( 乳名 : 包包 )
今日新成員回家了 只有 80日既豹貓 BB
一入屋就非常長氣 ..... 可以連喵 1 個鐘 !!
**
買貓小插曲
其實
老公係決定買呀包前...
好奇怪 . 我有第 6 感 ..... 唔好選擇依隻貓
但 ... 好明顯老公唔理我啦 !!
** 
因為豹貓非常活躍
所以
養佢既配套 要從新係淘寶入手
 
***
 
4th - 10th Aug
通常新貓 ( 貓 B ) 入屋都有一個蜜月期
一般 ....... 都係頭  5 - 7 日
而 發病期 通常係 第 8日或 打後 ( 當年呀 Be 就一個月後 )
所以
頭依 7 日
呀包都係 食 + 瞓 + 玩
 
***
10th Aug
其實
以我過往批既野 .... ( 當然係屋企內既小事 )
批 10 次 都有 8 次都重 ..... 不過 , 老公次次都唔信我
結果
我既第 6 感又再一次應驗 =.="

呀包開始
耳蚤 ( 一般新貓入屋都會有 ) + 唔食野 + 耐唔時封眼眼 Gel

同老公商量 ... 要唔要搵醫生幫呀包 Check Check ....
老公 : 唔洗喎 !
點知 .... 過多一日 ....
呀包既情況 越黎越差 >.<

於是
我唔再理老公講咩
馬上 Book 醫生 幫呀包檢查下
點知 .... SAA 新黎既醫生話
 
1) 唔食 : 可能轉環境 所以唔食野
2) 點 Check 都睇唔到呀包隻眼有事
3) 當時呀包又冇發燒  + 活躍
4) 心跳正常 & 肺清
最後 只係拎左耳藥水 + 眼藥水 就回家了
***

11th Aug
呀包繼續唔食唔飲
謂有幫佢打奶打足 1 日半 =.="
( 隔 2 - 3 個鐘餵一次奶 )
養貓養左咁多年 . 經驗話我知
呀包 .... 肯定有事 唔係轉環境咁簡單 !!
於是又要 Book 醫生
***
 
12th Aug
我同 SAA 醫生講 唔理驗咩 幫我搵出呀包既問題
經醫生考慮後
最後決定幫呀包驗
1) 泛白血病減少症
2 ) 梨型蟲

~ Test Report ~
 
1) 泛白血病減少症 --- Weak Positive [ 冇藥醫 只可靠呀包自己抵抗力 ]

2 ) 梨形蟲 --- 冇事
 
P/S 醫生既 Weak Positive . 已經需要高度隔離 最好即刻轉送佢去 24小時寵物醫院
[ SAA 冇住院部 所以 唔全在利益問題 ]

當時
我馬上話去第 2 間獸醫再度確診
點知 ... 老公話唔洗 !!
[ 依個時候 重要我照顧埋 落錯決定賣錯貓既老公感受 ... 唉 ~ ]

返屋企
即刻搵比有豐富經驗既朋友拎意見
老公終於冷靜落黎 接受呀包要再次確診

由於呀包開始屙嘔
所以
Saa 醫生開左 止屙止嘔 + 護胃 & 杜蟲 藥比呀包
其他既要靠呀包自己抵抗力
***

13th Aug
今日一早 再 Book 另一個醫生
蔡醫生結論
1) 呀包病得好重 ! 建議我地退回寵物店 ( 因為有健康保障期 )
 
[ 但其實 尋日我圩已經搵貓舍商討 但對方用左 N 個藉口黎推我地 ]
 
所以 得返 第 2 條路 就係幫佢打好黎梗 依 2 個星期既 仗
因為依個病冇藥醫 要靠包包自己免疫力
 
最後
朋友女建議 我地 比呀包以 膠質銀 提升 幫手打仗
但可惜
由於香港近乎冇依隻 Supplement 賣
就算 係 Facebook 搵到的
都只係加左梳打成份既 ( 所以唔岩用 ! )
雖然
朋友女話可以 Share 比我
但耐何大家時間夾唔岩
***
 
14th Aug
非常感恩
尋晚無意中係 Facebook 搵到 生肉谷 谷主
佢可以分裝小小膠銀比呀包食住先
等我地夠時間係 i Herb 訂
***

27th Aug
經過 2 星期既苦戰
呀包終於執返條命仔
成功打埋 第 2 針
而體重 上返 1。9kg
***
 
29th Aug
支膠質銀終於到手了
想知點食 或 用法 可以留言問我
***
最後
萬分感謝
朋友女 Maggie & 生肉谷 谷主

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 包包:哥哥.我好返啦!不過 .... 係終身帶菌

      刪除
  2. 劉小豹,豹紋好靚, 個樣好野豹
    無事就好, 仲有八命 ^^

    回覆刪除
  3. 好彩一路遇貴人.依家算係執返條命仔 ^0^

    回覆刪除