富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2017-08-17

17th Aug 2017 - 再戰鹿兒島 : 平川動物園 Day 2

今日起身 吃埋早餐
就向 鹿兒島既 平川動物園進發
 其實@天文館有一架巴士可以直接去到平川動物園
但可惜出發前研究唔到個站係邊 .... 而且車程較長
所以 決定坐 JR 去到 五位野 轉巴士
 點知計錯時間
唉 ...... 要等 30mins 先有巴士 .....
 
官網話 On Foot 只需 20mins ...... 最後決定行過去
 點知 .... 出事啦 ! 唉 ~
大熱天時 ..... 行山 ......
 最後
行下又休息下
我地差唔多用左 40mins 先上到黎 .....
 終於黎到門了
 入場費
大人 500yen ; 小童 100yen
 一入場
嘩 !! 好壯觀呀 !!
~ 去相 ~
 真係成隻貓仔咁 .... 好可愛呀 !!
 哈哈 ~ 呀虎好似知道我地讚梗佢
冇啦啦行埋黎搵我地 0v0Y

 
 
依到真係好大
唔坐園內接駁車 根本行唔到咁多 !!
大約 13:xx 係時候 Lunch
 是日午餐
 
吃飽飽再上園內接駁車 
  
 
 
下一站
 
黎到 袋鼠區  
~ 笑 ~
 我地大約玩到 16:00
 回程時坐市巴士返天文館
巴士站位於動物園左邊
比個時間表大家參考下
 
全車程約 70mins 返到天文館
 
因為媽咪 & 呀曈都話想浸溫泉
所以
我地要搬酒店 ..... 又係 Dormy Inn
第一次參與 Dormy Inn 既雙床房
房價 $40180yen / 2晚
[ 包括 : 3 人早餐 ; 宵夜拉麵 & 呀曈 ( 小童 ) 住宿費 1700yen/ 晚 ]
 收得咁貴 .... 但樓層冇叉電房 & 景觀
真係有 D 失望 .....
Check in 後 當然要小休
是日茶點 
 
重有提子 
 小休過後
是日晚餐 Dormy inn 拉麵
呀曈 著上 Dormy inn 為佢準備既小童浴衣後
就上樓上浸溫泉
 今晚宵夜有
是日生果


沒有留言:

張貼留言