富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2021-07-05

30th June 2021 : 我的 2021 大事回顧 ( 1- 6月 )

~ Welcome to 2021 ~

Jan

1st Jan
同舊年一樣
食個麥當當早餐 迎接新一年
而 Dinner 就有老公既
片皮鴨
當然
隻鴨係外賣 而餅皮等就由老公親至下廚

生果有士多啤梨

13th Jan
依排都持續寒冷
 

14th Jan
無得去旅行既日子
就係
繼續過著 C9 既 3 日 1 出生活


15th Jan
自家製
鰻魚玉子丼

17th Jan
星期日 唔洗湊曈
同老公落左元朗行街

23rd Jan
新學既菜色 通常都會食一排

28th Jan
約埋呀媽咪去 元氣 食 Tea
佢 2個真係犀利
依頭食飽 入到一田都係繼續睇食 =.="

Feb

1st Feb
呀曈雖然繼續開 Zoom 上堂
但依然有功課 而我就需要對功課
唉 .... 久違了的商鞅變法 >0<

7th Feb
依排老公好勤力試新菜
今日有自家製
厚皮叉燒腸

11th Feb
年三十
我們的團年飯

13th Feb
大年初二
~ 開年 ~

14th Feb
我們的情人節晚餐

18th Feb
農曆新年前已經收到通知今日收樓
所以
帶齊人馬
檢驗 & 度尺

19th Feb
係 Facebook 睇到福井落大雪
雖然
今年受疫情影響冇得去旅行
但睇相回味下都幾開心 ^^

24th Feb
開始裝修
第一步
電工

26th Feb
有劉小豹既地方點可以唔裝窗網
今日約左師父黎度尺

March

6th Mar
中午出左旺角睇燈 & 訂雲石
左睇右睇
17:xx 吃飯

之後
過新屋查收
除左電工
今日連地磚都搞掂了
混亂既廁所

13th Mar
老公話自己游油
不過都好
有機會比呀曈體驗下咩係游油 & 補牆罅
 

20th Mar
師父今日黎搞埋 D 手尾

25th Mar
今日一早約左師父黎裝窗網

到下午
查收廚櫃時 發現裝唔到煤氣爐
又要搵裝櫃師父執執佢

27th Mar
因為依到個廚房超細
所以
唯有將廁所改位 + 喉放洗衣機
改位後要補返好幅牆
另外
今日洗衣機到
  

29th Mar
過新屋清潔
順便拉埋 D 易碎既碗碟過去
 

April

1st Apr.
今日終於搬離我住左 1x 年既天水圍
~ Yeah ~
身邊好多朋友都有問我 : 劉小豹適應嗎?
佢 ..... 從來都冇陌生過 ^0^


16th Apr
連個琴都 Set 好了

May

1st May
上網買野既風險 ... 就係度錯 Size >0<
除左老公 .... 就連我自己睇到都笑到收到聲
因為
我度錯尺寸
買左個 Over Size 既 日本製 筲箕 
 
6th May
飛蟻之強大 就算裝左網
都有漏網之魚入到屋
 

14th May
新屋附近無 Tony Wong 
所以
今年生日蛋糕改吃 Chateraise
而 Dinner 去左食放題





 

June

5th June
黎到 6 月 呀曈大考
所以
連我媽咪都要出動
溫 History
一個好努力地教 一個好眼瞓咁聽

20th June
呀曈果然大個了
識得服侍我了

2 則留言:

  1. 祝妳一家聖誕快樂!!身體健康!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你地一家 : 聖誕快樂 ~ May all your X'mas dream come true ^^

      刪除