富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2019-07-01

1st July 2019 : 呀包的 4 ~ 6月

~ 唉 ~
懶過鬼既我 ..... 唔睇返都唔知咁耐都冇 Update 過劉小豹 既 Blog
今日又黎個小總結
***
April
 
話說
呀包個 泛白血球減少症 好返後
但唔知點解 佢每個月都會有 2-3日唔舒服
嗰幾日會完全 薺瞓唔食 ( 食好小 ) + 提唔起勁 ( 玩都唔玩 )
觀察左幾個月後 決定比 Supplement 佢食
 
當然 愛獅馬 會係我地首選
因為 呀 Be & Cookie 想當年都有食過 而且效果唔錯
 
參與項目
Viral D'Tox & Immunostimer [ 免疫寶 ]
***
提提你
依 2 隻 Supplement 可能味道較強烈 呀包接受唔到
所以 食之前 要先滴落杯 散味 之後先可加水餵服
[ June 2020 補回服後感 ]
果然
呀包食左依 2隻 Supplement 後
由 每個月 2-3日既唔舒服 推至 個半月先出現 相同情況
到最後 ( 即服後半年左右開始 至到 今日 [ 2020年 6月 )
已經無晒 岩岩所講既情況
**
雖然其中一支寫左 完成 1 支後 需停服 1個月
不過我耐唔耐都會停食 3 - 5日左右 等佢可以自我調節
 
***
May 
 
呀包 2歲啦
生肉蛋糕
  生日又點少得生日禮物
 依個樣
真係笑到呀媽收唔到聲 ^0^
 
咩貓黎架 =.=?
除左偷食 其餘時間
都係百百厭厭 週圍搞事
 
 
***
June
你估真係乜都有你份咩 ?
好難啦 ! 小朋友係唔可以食有酒精既野架 ^0^/
留給我的茶點嗎?


沒有留言:

張貼留言