富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2017-05-13

13th May 2017 - 南九州 の 鹿兒島 5 天旅 : Hong Kong Express + 鹿兒島空港交通 Day 1 Part 1

話說 : 原先冇打計今年生日會外遊
( 因為 ... 2月 去了 日本東北 & 3 月時又去了 倫敦 + 巴黎 )
但咁岩
生日前一星期 ( 即: 出發前一星期 )
比我地遇到 Hong Kong Express 買一送一 0.0"
再咁岩 比我地 Book 到機票
既然 天時 地理 人和 都咁岩
就 造就左 小妹 今年既生日之旅
冇錯 .... 今次又係由訂機票 到 上機 唔夠 一星期
好彩既係 : 早幾年去 博多時 已經睇過 鹿兒島 既資料
( 只係當年唔夠時間玩 )
所以 就算只得幾日 亦可以馬上成團 0v0Y 
***
是日行程
出發 + 鹿兒島空港 + 閒遊天文館
由於我地去程冇寄倉行李 所以黎到機場 可以直入過關
是日 Brunch
報下價先
Hong Kong Express 買一送一
2 大人 來回機票 + 回程 1 件 20kg 寄倉行李 + 來回畫位 Total $25xx
見咁平 就同老公 膽粗粗參再挑戰 廉航
反正 現階段去  鹿兒島 只有 Hong Kong Express
 等上機中
同老公傾傾下 發現
係 N 年前 Hong Kong Express 未轉廉航時 我地原來參與過一次
 同傳說一樣 機上有 九州既 Pass 買 
 大約 3 個鍾機程 我地黎到 鹿兒島 上空
哈哈 ~ 老公見到依個情況
竟然講左句 ..... 在森林和原野
鹿兒島空港
 出閘後
要行返過內陸方向搵巴士站
  車費 1250円/ 位
@ 2號巴士站上車
 
巴士站係正售票處旁 非常方便
 成車 9 成都係香港人
車程大約 40分鐘
黎到 鹿兒島中央 站
如果要去 天文館 同一架車 坐多 5分鐘左右
由於依幾日都只會留係 鹿兒島 內閒遊
所以我地既目的地當然係 天文館
可惜 東橫Inn 天文館 2 號店 今晚冇房
 謂有行多幾步 住前一條街既 Dormy Inn


2 則留言:

  1. 回覆
    1. 一來買一送一。二來去鹿兒島真係冇第二個選擇

      刪除