富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-08-19

26th Aug 2014 - 我的 7 - 8 月怎樣過

@6 月尾 Up Date 晒 我既 大返 + 東京之旅 後 .
我又開始搵 暑期工 ...... 因為 要避暑呀 =.="
而 另一方面 呀曈 進入 暑假 . 所以 我亦要忙於 幫佢補習 . 
除左用 電話 搖控佢溫習外 . 我重要每個星期 揪 1 至 2 日 . 上去幫佢 惡補功課 ! 
***
5th July
呀曈@ 我呀媽 & 小雙 既 溫馨 栽培 下 . 由 成績 到 脾氣 都有非常 理想既表現 .
但以佢依家 程度黎睇 . 佢根本 Handle 唔到 英文小學 既 進度 .  
唉 ~ 所以 佢要入黎我到 進行 3日 2 夜 緊急培訓 !
 
6th July
原來照顧一個小朋友 真係唔容易 . 正因為依 3 日 2 夜 既 照顧 .
我再次明白 - 呀媽唔易做 !! 但點解我依個姑媽都咁惡做既 ??

***
21st July
1st 返新工 . 但可惜 依間公司既 Office 太 Open !
根本上 一塊 Partition 都冇 . 名副其實 係 Open Office >.<"
而且 . 我個位 位於 1st 排 再 + 係正 3 個老細既 房前 !?
所以 . 小妹 係新公司逗留左 個半鐘 . @10:30 就請辭了 ~
***
之後 . 又再努力 Send CV & Interview . 約一星期後 . 我又成功搵到 2nd 份工 ^.^Y
***
28th July
當成功受聘後 . 佢地先通知我 . 依個 Post 既同事 . 需要 返 大陸 . 而且 要返 廣州 ?! 
問題係 上落工廠與否 . 完全唔係 我 或 公司 手上 . 而係 客戶一話需要 . 小妹就要馬上出發 !
另外 . 除左 1st 次 有同事陪同 外 . 打後日子只有自己上落 .......
而另一問題係 上落時間 !
因為聽佢地講 . @ 一般情況下 需要 09:00 到廠 . 即係話 07:00 左右要 @紅磡上火車 .
到左廣州西站 ( 東站 ?? ) 再轉的士 ...... 嘩 !?
唉 ~ 坦白講 . 自問明白 現今社會 Offer & Workload 係冇可能成正比 .
但講到尾 小妹唔想搵命博 . 與新公司 多次商討 .
最後佢地只答應 每次上落都有 同事陪同 ...... 所以 我謝絕了 依份新工 !
*** 
11th Aug
又成功 搵到另一份新工 . 地點@ 葵涌區
哈哈 ~ 公司個 View 又幾好喎 !!
但可惜 . @1st 日返工 . 我呀姐竟然搞到我 19:3x 先工 !?

***
13rd Aug 
3rd 日返工 . 遇到一個好得意既情況
全公司 Total 有 16 - 17個員工 ?? 但佢地竟然可以 十幾人 約埋一齊遲到 !
其實依到既 Office Hour 09:30 - 18:00 .
但依家已經係 09:3x ..... 重未有人返黎開門 ...... 勁 !    
 
***
14th Aug .
High Tea 有大陸工廠送黎既 桃 ~
***
16th Aug
Half Day off 同老公落左屯門行街 .
哈哈 ~ 我終於有機會試到 份子雪糕 ^.^Y
Order : 奶醬多  

***
19th Aug
話說 . 尋日我呀姐 又再次 監生堀 !! 所以 . 我需要休息一天 . 重整思維 . 
其實新公司個個同事都對我好好 . 但好可惜 . 我跟著過 變態呀姐 !  
因為 佢已經 唔止 1 次 堀埋黎 ! 我只係 返左 6日工 . 佢就堀足我 4 日 ........
由 接收 E Mail 到 PI . 通通都係佢發功既範圍 . 總知佢就 ............ 一個字 : 堀
好明顯 以我 事不過 3 既 性格下 . 我當然博嘴博足 4 日 .
講真 . 連佢呀姐 ( 即 我呀姐個呀姐 ) 都幫我 . @ 2nd 下午 佢都黎 安慰 我 .
唉 ~ 但我真係唔想搞到 公司家嘈屋閉 .  
所以 . 到左 6th 日 . 我真係頂唔順佢既 無理取鬧 . 唉 ..... 都係算把啦 ~  
***
20th Aug
返公司出糧後 . 返媽咪到 食飯 + 幫曈 補習
***
@ 22nd Aug
我又成功搵到另一份新工 . 公司地點 : 屯門
25th 係 1st 日 返工 . 希望今次可以順順利利 . 平安度過 ~
***
23nd Aug
帶呀曈去 Casting 
其實 . 我地都冇諗住比佢咁早入行 . 而今次只 For 比佢 見識 Only ~

***
25th Aug
1st 次 @屯文返工 . 原先諗住近近地 雖然人工唔理想 . 但都做住先 .
為有 "收幾多人工 做幾多野 " 既信念做住先 . 相信好多打工仔都會有依個想法吧 ! ^o^
但原來依間公司 除左 人工低 . @ Benefit 方面都非常唔理想
***
26th Aug
@博抄既情況下做左 2 日 . 我終於被抄了 ~ Yeah \0v0/ 唔洗諗對白解釋點解唔做 !
離開公司後 . 同老公落左 屯門 食飯 . 因為今日 係 佢生日 
今晚簡左 "匠"

點解會簡 "匠" ? 
唔係佢好食 或 平 . 而係我地收到 英皇 Coupon . 埋單時 岩岩好 補 $105 . ^o^ ~

6 則留言:

  1. 嘩!轉來轉去好忙!依家真難撈,我都嚟左位超級黑人憎上司,返工勁down。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實你做咩架 ? 可以有咁多時間去旅行 . 都幾 free 呀 ~

      刪除
  2. 回覆
    1. 聽日返份新工 . 希望可以平安過度

      刪除
  3. 近況如何? 屯門公司後, 工作順利嗎?

    回覆刪除
  4. 依家係尖東返工 . 目前睇都 ok . ^.^

    回覆刪除