富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2013-08-27

26th Aug 2013 - 老公的牛一

今年老公生日 ~ 
@ 零晨 00:00 先同佢切蛋糕 .
大家唔洗問啦 ~ 

依件野既真身 , 其實係芒果卷 . 而下圖只係其中之 2  ~
切過蛋糕之後 . 好明顯就係佢有佢打機 , 我有我傾電話 ~
事關我地大家都請左假 ~ 當然冇咁早瞓啦 !!
***** 

11:xx  起身 + 妝身 之後 . 老公決定今日只留守屋企附近 .
1st 站 - 落屯門醫肚
2nd 站 - 打保齡波 

@老公打輕 3磅波既情況下 ( 即 - 讓賽 )
小妹頭局先輸 3 支 ! 

而 次局 開始被老公拋離 ~ 
到左尾局 - 我已經完全被老公大比數拋離 !!
真係估唔到 , @老公讓賽既情況下 我都輸得咁慘烈 ~ 

打完波 , @ V City 行圈後 . 係時候開飯 ~
今晚 Dinner 選址 V City 牛角 

睇下今晚食乜先 ~

多謝 $3xx
食飽飽後 打道回府 睇 Sam 哥 ~

********  
試食感 :
一般 ! 真係好一般 ~
雖然 $1xx/ 碟 和牛 都預左唔會係太好既質數 ~ 

不過 .... 奇怪既係 . 將和牛放入口後 . 起初都有 D 溶既感覺 .
但當我一咬 ...... 竟然咬到 D 根 !!
點解會有根架 ?!
唉 ~ 不過算啦 ~ 有時做人都唔可以咁貪心 !
$3xx/ 2位 . 想食到 D 咩 ?

沒有留言:

張貼留言